Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeJa kupilem u importera Hayabuse i smieszy mnie wypowiedz p. Badziaka z Poland Position ze oni zawiadamiaja klientow szybko o wadach fabrycznych.Niektore Hayki maja zle ulozone kable w stacyjce. Dowiedzialem sie o tym w TVN Turbo. Spotkalem goscia ktory w Poland Position kupil Hayke i jak mu powiedzialem o wadzie to tylko wybaluszyl oczy ze zdziwienia bo nikt mu nie powiedzial o tym. A bylo to jakies 3 tyg po newsie w tv.Takze obalam ta zalete. A motorek mi chodzi ok i nie narzekam:)
OdpowiedzNikt nie bêdzie powiadamia³ go¶cia, który kupi³ Hayê w USA, a z tego co wiem, to te b³êdy by³y tylko w Hayabusach z USA ze stacyjkami bez immobilizerów z konkretnymi numerami VIN. Wiêc wszyscy ¶miejemy siê z Ciebie;) peace!
Odpowiedz